WHAT'S NEXT?

Vi gentager succesen fra sidste år og inviterer til WORKFLOW20 – LIVE! I år stiller vi spørgsmålet ”WHAT'S NEXT?” og sætter fokus på hvordan man positionerer sin platform til fremtidens krav og får endnu mere værdi ud af ServiceNow.

Sæt kryds i kalenderen d. 29. oktober kl. 9-14.45 og deltag i vores digitale konference som byder på et væld af inspiration, netværk og indlæg.

Keynote med Nikolaj Sonne
Nikolaj Sonne fra TV-programmet ‘So Ein Ding’ slår tonen an for årets tema, og herefter har du mulighed for at deltage i vores forskellige breakout sessions. Kom med til en spændende dag og bliv klogere på, hvordan I kan imødekomme fremtidens behov og skabe løsninger som understøtter forretningen på tværs.

Det praktiske
Konferencen er online og byder på digitalt indhold samt livepræsentationer. Det betyder at en del af programmet er fleksibelt, og du er dermed fri til at vælge det indhold der passer dig, når det passer dig. Efter vores fælles keynote introducerer vi online universet samt mulighederne for at møde dit udvidede ServiceNow netværk online – og dele erfaringer på tværs digitalt. Vi håber at du vil deltage aktivt, så vi kan skabe gode relationer og muligheder for at tale sammen – også i COVID-19 tider.

Vi ser frem til at møde jer i WORKFLOW20 universet.

Vel mødt d. 29. oktober kl. 09

Deltagelse er gratis!

*Vi forbeholder os retten til at afvise tilmeldinger fra konkurrerende virksomheder.

Vi sender dig en bekræftelsesmail efter tilmelding. Modtager du ikke en, anbefaler vi at tjekke spam-filtreret.

Program

09.00 - 09.15   Velkomst

CEO Mikkel Leth-Nissen byder velkommen.

09.15 - 10.00   Keynote - Nikolaj Sonne

10.00 - 10.15   Intro til online-universet og panel

10.15 - 14.30   Breakout Sessions

(Live Chat / video / digital konferencegulv)

#1. Den moderne omnichannel oplevelse

Kombinér ServiceNow teknologier såsom Agent Workspace, Agent Intelligence og Advanced Work Assignment til at sikre en moderne omnichannel oplevelse for dine brugere!

#2. Hvordan er tilstanden på din platform?

Vi dykker ned i HealthScan rapporten og forholder os til sundhedstilstanden på de enkelte komponenter. Hvad kan vi lære af rapporten, hvilken sikkerhed giver det os og hvordan kan vi bruge det til at skabe tryghed omkring den fremtidige udvikling?

#3. Hvem gør hvad, hvornår og hvorfor?

Hvordan skaber vi overblik og sammenhæng i planlægningen af vores tid? Oplev værdien af ressource-, projekt- og porteføljestyring for den enkelte medarbejder og virksomhed. Vi kigger også på hvordan dette kan integreres med kundeservice.

#4. Friktionsfrie kundeoplevelser!

Hvordan orkestrerer vi end-to-end arbejdsgangen på tværs af funktioner, med kunden i centrum? Vi tager udgangspunkt i forskellige kundecases og kommer med eksempler på friktionsfrie kundeoplevelser med digitale workflows fra request til resolution.

#5. CSDM 3.0 bonanza!

Hvordan vi bruger Common Service Data Model som taktisk implementeringsværktøj til at sikre fremtidig arkitektur og sammenhæng på platformen? Lyt med, når vi drøfter konkrete erfaringer omkring CSDM, Services, Datamodel og andet godt!

#6. Automated Test Framework i praksis

Hvordan kommer du godt i gang med Automated Test Framework, hvorfor skal du gøre det, og hvilken værdi giver det? Deltag og få inspiration til at etablere en sund praksis!

#7. Fremtidens Service Management (NY)

Hvilke krav stilles der til fremtidens service management? Vi kigger nærmere på servicebegrebet og giver inspiration til, hvordan I kan lede jeres servicepraksis gennem den digitale udvikling i jeres forretning og sikre hastighed, sikkerhed og stabilitet.

11.30 - 12.00   Paneldiskussion / Q&A

14.00 - 14.30   Paneldiskussion / Q&A

14.30 - 14.45   AFRUNDING og tak for i dag

Praktisk info

Tid og sted

Torsdag d. 29 oktober
kl. 09.00-14.45

Du får et link tilsendt inden WORKFLOW20 starter

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Sasja på tlf: +45 9330 8565 eller skrive en mail på marketing@syspeople.dk