ServiceNow - effektiv service management

ServiceNow er en komplet og anerkendt service management løsning i skyen. Med ServiceNow bliver adgangen til dine services nem for både kunder og kolleger. Samtidig får du et sæt af værktøjer til dit bagland der sikrer overblik, systematik og smidighed i leveringen af services.

Med en ServiceNow-løsning får du effektive værktøjer til både ledelse, serviceteam og servicetagere.

ServiceNow giver overblik og gør det muligt at strukturere og prioritere din indsats. Med intuitiv og brugervenlig navigation i hele løsningen finder både du og dine brugere hurtigt de ønskede oplysninger.

ServiceNow anvendes i vid udstrækning til IT Service Management (ITSM), interne services - herunder HR-, finance- og marketingservices. Desuden er ServiceNow velegnet til at styre services rettet mod dine kunder. 

ServiceNow til IT Service Management (ITSM)    

Stofa har implementeret ServiceNow

ServiceNow bidrager til din forretning 

  • Nedbringer løsningstid på issues/requests 
  • Tilbyder gode opfølgning- og rapporteringsmuligheder
  • Måler på svartider og løsningstider
  • Styrer service level agreements (SLA)
  • Tilbyder brugervenlig serviceportal
  • Prioriterer tasks i henhold til Service Level Management (SLM)

Applikationer i ServiceNow 

 

ServiceNow oversigt over applikationer og funktionalitet

Figur: ServiceNow består af en bred vifte af applikationer. De klassiske ITSM-funktioner ligger i incident, problem, change og asset øverst til venstre. Desuden findes der i det øverste grønne område applikationer til de øvrige interne services samt kundesupport. Den interne driftsorganisation er at finde i området nederst til højre, mens de understøttetende værktøjer til forretningsprocesserne er angivet i det sorte område.

 

Vælg licens der passer til dine behov

Hos Syspeople sikrer vi gennem rådgivning, at du får den licens, der passer til netop dit behov. Som figuren herover indikerer kommer ServiceNow med en bred og dyb funktionalitet. Licensmæssigt kan der vælges mellem ServiceNows applikationer i Enterprise-løsningen, der er illustreret i figuren herover. Alternativt kan man lægge ud med ”ServiceNow Express”, der er en begrænset version af udvalgte områder fra Enterprise versionen. Express-versionen indeholder bl.a. Incident, Problem, Change og Request Management, Asset (CMDB) samt udvalgte og understøttende funktioner. Vælger du en begrænset version, vil løsningen kunne udvides undervejs.

Der er desuden mulighed for at bygge individuelle applikationer i ServiceNow, eller anvende 3-parts løsninger. 



Sypeople integrerer din ServiceNow med andre applikationer.

Integrationsløsninger til ServiceNow

Erfaring viser, at virksomheder kan få stort udbytte ved at integrere ServiceNow med andre it-løsninger. Det giver mulighed for sammenhængende og automatiserede flows samt en sikker håndtering af sager. Syspeople er en erfaren integrationspartner og tilbyder mange former for integrationer, bl.a. til Microsofts platforme. 

Eksempler på it-integrationer til ServiceNow 

  • overvågnings- og sikkerhedsløsninger
  • automatiseringsløsninger
  • sms-løsninger
  • ERP-løsninger

Vi rådgiver gerne om integrationer til ServiceNow. Kontakt os for yderligere information. 

Intuitiv løsning

Hos Syspeople har vi fokus på at give dig den bedste og mest intuitive løsning, der gør det nemt for både brugere og serviceorganisation at navigere i ServiceNow. Du vil, med ServiceNow og Syspeople som partner, være sikret en brugervenlig og fleksibel løsning. 

ServiceNow er en cloud-baseret løsning. Det er nemt at komme i gang og løsningen kan hurtigt udvides i takt med at behovet opstår.

Syspeople sikrer, at du får størst muligt udbytte af ServiceNows "out-of the box" funktionalitet. 

Her dækker ServiceNow

På nedenstående områder kan ServiceNow effektivisere din forretning

  • IT Service Managment
  • IT Operations Management
  • HR Services
  • Forretningsservices
  • Sikkerhed
  • Kundeservice 

 

ITSM med ServiceNow 

Hurtigt i gang 

Syspeople sikrer, at du kommer hurtigt i gang med ServiceNow og får det bedste udbytte af de mange "out of the box" features der findes. Med den rigtige tilgang kan du opnå stor funktionalitet med relativt enkle midler.

Med best-practice implementeringsværktøjer og indbygget guidet setup sikrer vi dig en sikker og systematisk implementering. 

Er du interesseret i at vide hvor nemt du kommer i gang med ServiceNow, så tag fat i Syspeople.

 

Læs om ServiceNow til IT Service Management

Læs her om Stofas erfaring med implementering af ServiceNow

Udfyld formularen, hvis du er interesseret i en uforpligtende dialog.

Jeg svarer gerne på spørgsmål. Også hvis du blot gerne vil vide mere om best practice inden for Service Management, automatisering eller overvågning. Jeg vender hurtigt tilbage.

De bedste hilsner

Mikkel Leth-Nissen
Direktør Syspeople

Læs mere om mig her

 

Kontakt