Værdiskabende værktøjer til serviceteam, servicetagere og ledelse.

ServiceNow

ServiceNow er en end-to-end Service Management løsning, der både er intuitiv og nem at implementere. Den understøtter de fleste funktioner inden for IT Service Management, også kaldet ITSM. ServiceNow er de seneste år blevet en en særdeles populær løsning hos virksomheder, der ønsker de bedste værktøjer til drift og support af deres IT-platform, samt til understøttelse af andre interne funktioner samt services rettet mod kunder.

Med en ServiceNow-løsning får du effektive værktøjer til både ledelse, serviceteam og servicetagere.

ServiceNow anvendes i vid udstrækning til IT Service Management (ITSM), interne services - herunder HR-, finance- og marketingservices. Desuden er ServiceNow velegnet til at styre services rettet mod dine kunder. 

Læs om implementeringen af ServiceNow hos Stofa:

ServiceNow Stofa

Skab værdi med ITSM

ServiceNow er velegnet til at understøtte driften af hele din IT-organisation.

For de fleste IT-organisationer handler det om at skabe værdi, både internt i IT-driftsorganisationen - og for hele virksomheden. Det indebærer, at antal fejl der rammer brugerne i organisationen, skal minimeres. Derfor skal din IT-driftsorganisation have de rigtige værktøjer, der kan skabe struktur og give adgang til effektivt at behandle hændelser samt forespørgsler fra organisationen.

Med de rigtige værktøjer kan din driftsorganisation håndtere og prioritere mellem de mange daglige forespørgsler og hændelser (requests/incidents), som kan kræve hurtig handling. ServiceNow hjælper dig hele vejen, så arbejdet bliver både overskueligt og enkelt at gå til, og din IT-organisation vil få værktøjerne til at levere et effektiv og kompetent service til organisationen.

Deltag i webinar

Deltag i webinar om CMDB i ServiceNow

Få inspiration til opbygning af en CMDB, der kan skabe overblik for hele IT organisationen, og som kan nedbringe den tid, som anvendes til at konstatere, lokalisere og rette fejl.

Hør om den direkte vej til et succesfuldt CMDB projekt og få tips til etablering af en CMDB, der kan optimere og understøtte hele din drift og serviceorganisation.

Du vil på webinaret få viden om:

    • Optimal opbygning af CMDB i ServiceNow.
    • Vedligeholdelse af CMDB.
    • Organisatorisk forankring af CMDB.
    • Manuel vs. automatiseret opdatering af CMDB - incl. værktøjer.
    • Service Mapping i ServiceNow.
    • Identificering af fejl via Business Service Maps i CMDB.
    • Værktøjer til nedbringelse af tid, der anvendes på fejlretning på diverse systemer, så organisation rammes mindst mulig af nedbrud.

Har du spørgsmål så tag fat i os via telefon +45 7034 5657 eller e-mail: info@syspeople.dk.

Deltag i webinar tirsdag d. 24 april kl. 10-11

Ja tak, jeg vil gerne deltage i webinaret og få tips til opbygning af min CMDB i ServiceNow.

Her dækker ServiceNow

På nedenstående områder kan ServiceNow effektivisere din forretning

  • IT Service Managment
  • IT Operations Management
  • HR Services
  • Forretningsservices
  • Sikkerhed
  • Kundeservice

Configuration management der gør en forskel

Det er i ServiceNows Configuration Management Database (CMDB), at alle informationer om dine enheder/assets gemmes. Assets kan dække over produkter, software, løsninger, sites m.m. I CMDB logges historik på enheder og services, inkl. oversigter over systemafhængigheder, systemejere m.m.

Læs om anvendelsen af CMDB i ServiceNow her:

CMDB i ServiceNow

Vil du vide mere om automatiseret opdatering af CMDB, kontakt os på telefon +45 7034 5657 eller info@syspeople.dk.

Vil du vide mere?

Lad Syspeople kontakte dig.

Udbytte af din ServiceNow platform

Hvordan din ServiceNow skal implementeres afhænger af behovet i din virksomhed og hvordan en service management-løsning bedst understøtter og giver værdi til jeres organisation.

Syspeople kan tilbyde rådgivning og vejledning indenfor mange aspekter af service management og ServiceNow. Vi kan desuden bidrage og inspirere til at finde de områder hvor gevinsterne for din organisation vil være størst. Udfyld kontaktformularen eller ring: +45 7034 5657.

Applikationer i ServiceNow

ServiceNow oversigt over applikationer og funktionalitet

Figur: ServiceNow består af en bred vifte af applikationer. De klassiske ITSM-funktioner ligger i incident, problem, change og asset øverst til venstre. Desuden findes der i det øverste grønne område applikationer til de øvrige interne services samt kundesupport. Den interne driftsorganisation er at finde i området nederst til højre, mens de understøttetende værktøjer til forretningsprocesserne er angivet i det sorte område.

Vælg licens der passer til dine behov

Hos Syspeople sikrer vi gennem rådgivning, at du får den licens, der passer til netop dit behov. Som figuren herover indikerer kommer ServiceNow med en bred og dyb funktionalitet. Løsningen kan løbende udvides med flere applikationer og funktionalitet.

Der er desuden mulighed for at bygge individuelle applikationer i ServiceNow, eller anvende 3-parts løsninger.

Skab et sammenhængende miljø

I de fleste virksomheder vil der være mange fordele forbundet med at få ServiceNow til at tale sammen med andre IT-løsninger. Det betyder, at IT-afdelingens samlede opgavepulje kan styres via ServiceNow. Derved opnås sammenhængende og effektive workflows.

Eksempler på it-integrationer til ServiceNow

• overvågnings- og sikkerhedsløsninger
• automatiseringsløsninger
• sms-løsninger
• ERP-løsninger

Skab værdi med integrationer

I Syspeople har vi betydelig erfaring med integrationsløsninger til ServiceNow. Hvor det giver mening, kan vi integrere dine løsninger. Som Microsoft Gold Partner er vi erfarne indenfor Microsofts teknologier og integration til ServiceNow.

Hurtigt i gang

Syspeople sikrer, at du kommer hurtigt i gang med ServiceNow og får det bedste udbytte af de mange "out of the box" features der findes. Med den rigtige tilgang kan du opnå stor funktionalitet med relativt enkle midler.

Med best-practice implementeringsværktøjer og indbygget guidet setup sikrer vi dig en sikker og systematisk implementering.

Syspeople er førende i Danmark på en række områder indenfor implementering af ServiceNow. Er du interesseret i at vide hvor nemt du kommer i gang med ServiceNow? Så tag fat i Syspeople på telefon +45 7034 5657 eller info@syspeople.dk.

Læs om implementeringen af ServiceNow i DK Company:

ServiceNow DK Company


Udnytter du din ServiceNow licens?

Får du tilstrækkeligt udbytte af din ServiceNow licens? Med en ServiceNow Assessment Workshop får du svaret.

Lad en ekspert gennemgå din licens og installation holdt op imod dine behov. Kan din licensen udnyttes bedre? Er der umiddelbare forbedringspotentialer eller lavthængende frugter for dig og din organisation?

Workshoppen giver bl.a. svar på:

1. Hvordan får du mere værdi af din ServiceNow?

2. Hvor findes de største forbedringspotentialer?

3. Er din licenssammensætning korrekt?

Du bestemmer selv hvordan du efterfølgende anvender resultatet af gennemgangen.

Hør mere om ServiceNow Assessment Workshop ved at kontakte os via formularen til højre.

ServiceNow Assessment Workshop

Jeg vil gerne høre mere om ServiceNow Assessment Workshop, Kontakt mig.