Værdiskabende værktøjer til serviceteam, servicetagere og ledelse.

ServiceNow

ServiceNow er en end-to-end Service Management løsning, der både er intuitiv og nem at implementere. Den understøtter de fleste funktioner inden for IT Service Management, også kaldet ITSM. ServiceNow er de seneste år blevet en en særdeles populær løsning hos virksomheder, der ønsker de bedste værktøjer til drift og support af deres IT-platform, samt til understøttelse af andre interne funktioner samt services rettet mod kunder.

Med en ServiceNow-løsning får du effektive værktøjer til både ledelse, serviceteam og servicetagere.

ServiceNow anvendes i vid udstrækning til IT Service Management (ITSM), interne services - herunder HR-, finance- og marketingservices. Desuden er ServiceNow velegnet til at styre services rettet mod dine kunder. 

Læs om implementeringen af ServiceNow hos Stofa:

ServiceNow Stofa

Skab værdi med ITSM

ServiceNow er velegnet til at understøtte driften af hele din IT-organisation.

For de fleste IT-organisationer handler det om at skabe værdi, både internt i IT-driftsorganisationen - og for hele virksomheden. Det indebærer, at antal fejl der rammer brugerne i organisationen, skal minimeres. Derfor skal din IT-driftsorganisation have de rigtige værktøjer, der kan skabe struktur og give adgang til effektivt at behandle hændelser samt forespørgsler fra organisationen.

Med de rigtige værktøjer kan din driftsorganisation håndtere og prioritere mellem de mange daglige forespørgsler og hændelser (requests/incidents), som kan kræve hurtig handling. ServiceNow hjælper dig hele vejen, så arbejdet bliver både overskueligt og enkelt at gå til, og din IT-organisation vil få værktøjerne til at levere et effektiv og kompetent service til organisationen.

Deltag i webinar

- og få viden om ServiceNow

Syspeople tilbyder webinarer indenfor ServiceNow og service management. Deltag i et af webinarerne og få inspiration og tips til etablering og vedligeholdelse af din løsning. Her finder du hele listen.

Det er gratis at deltage i webinarerne.

Her dækker ServiceNow

På nedenstående områder kan ServiceNow effektivisere din forretning

  • IT Service Managment
  • IT Operations Management
  • HR Services
  • Forretningsservices
  • Sikkerhed
  • Kundeservice

Configuration management der gør en forskel

Det er i ServiceNows Configuration Management Database (CMDB), at alle informationer om dine enheder/assets gemmes. Assets kan dække over produkter, software, løsninger, sites m.m. I CMDB logges historik på enheder og services, inkl. oversigter over systemafhængigheder, systemejere m.m.

Giv din organisation de bedste værktøjer til at levere uovertruffen service og sikre optimal effektivitet.

Vil du vide mere?

Lad Syspeople kontakte dig.

Udbytte af din ServiceNow platform

Hvordan din ServiceNow skal implementeres afhænger af behovet i din virksomhed og hvordan en service management-løsning bedst understøtter og giver værdi til jeres organisation.

Syspeople kan tilbyde rådgivning og vejledning indenfor mange aspekter af service management og ServiceNow. Vi kan desuden bidrage og inspirere til at finde de områder hvor gevinsterne for din organisation vil være størst. Udfyld kontaktformularen eller ring: +45 7034 5657.

Applikationer i ServiceNow

ServiceNow oversigt over applikationer og funktionalitet

Figur: ServiceNow består af en bred vifte af applikationer. De klassiske ITSM-funktioner ligger i incident, problem, change og asset øverst til venstre. Desuden findes der i det øverste grønne område applikationer til de øvrige interne services samt kundesupport. Den interne driftsorganisation er at finde i området nederst til højre, mens de understøttetende værktøjer til forretningsprocesserne er angivet i det sorte område.

Vælg licens der passer til dine behov

Hos Syspeople sikrer vi gennem rådgivning, at du får den licens, der passer til netop dit behov. Som figuren herover indikerer kommer ServiceNow med en bred og dyb funktionalitet. Løsningen kan løbende udvides med flere applikationer og funktionalitet.

Der er desuden mulighed for at bygge individuelle applikationer i ServiceNow, eller anvende 3-parts løsninger.

Skab et sammenhængende miljø

I de fleste virksomheder vil der være mange fordele forbundet med at få ServiceNow til at tale sammen med andre IT-løsninger. Det betyder, at IT-afdelingens samlede opgavepulje kan styres via ServiceNow. Derved opnås sammenhængende og effektive workflows.

Eksempler på it-integrationer til ServiceNow

• overvågnings- og sikkerhedsløsninger
• automatiseringsløsninger
• sms-løsninger
• ERP-løsninger

Skab værdi med integration til ServiceNow

I Syspeople har vi betydelig erfaring med integrationsløsninger til ServiceNow. Hvor det giver mening, kan vi integrere dine løsninger. Som Microsoft Gold Partner er vi erfarne indenfor Microsofts teknologier og integration til ServiceNow.

Hurtigt i gang

Syspeople sikrer, at du kommer hurtigt i gang med ServiceNow og får det bedste udbytte af de mange "out of the box" features der findes. Med den rigtige tilgang kan du opnå stor funktionalitet med relativt enkle midler.

Med best-practice implementeringsværktøjer og indbygget guidet setup sikrer vi dig en sikker og systematisk implementering.

Syspeople er førende i Danmark på en række områder indenfor implementering af ServiceNow. Er du interesseret i at vide hvor nemt du kommer i gang med ServiceNow? Så tag fat i Syspeople på telefon +45 7034 5657 eller info@syspeople.dk.

Læs om implementeringen af ServiceNow i DK Company:

ServiceNow DK Company

ServiceNow ny strategi

ServiceNow har introduceret en strategi, der både nytænker løsningen og brugerens rolle. ServiceNow er ikke længere blot en IT-platform men i højere grad en user experience platform. Løsningen skal bringe brugeren i centrum og bidrage til den digitale transformation.

Under sloganet  "Make the world of work, work better for people” blev den nye strategi introduceret. Hør mere om ServiceNow og strategien i videoen til højre hvor Morten Steenbach Josephsen satte sig sammen med ServiceNows Greg Petroff, Gobal Head of Design.