Fremtidssikret og skalerbar...

ServiceNow er en af verdens førende Cloud-baserede
platforme til håndtering af digitale processer og arbejdsgange.

Hvad er ServiceNow?

ServiceNow er en end-to-end Service Management løsning, der både er intuitiv og nem at implementere. Den understøtter de fleste funktioner inden for IT Service Management, også kaldet ITSM, og der findes ligeledes populære applikationer i ServiceNow til at understøtte både kundeservice og shared services, herunder HR-services. Det betyder, at du kan samle alt i et system og derved optimere videndeling og processer i jeres virksomhed.

ServiceNow er udnævnt som verdens førende af Forrester

ServiceNow har gennem de seneste år oplevet en imponerende vækst og udbredelse i både Danmark og den resterende verden. I kraft af en stærk funktionalitet er ServiceNow blevet en af de mest foretrukne løsninger til incident management samt problem-, change- og release-management.

ServiceNow er en cloud-baseret platform og leveres med en lang række færdige applikationer. Se oversigten over applikationer i figuren nedenfor.





Applikationer i ServiceNow

Applikationer i ServiceNow



Figur:
 ServiceNow består af en bred vifte af applikationer. De klassiske ITSM-funktioner ligger i incident, problem, change og asset øverst til venstre. Desuden findes der i det øverste grønne område applikationer til de øvrige interne services samt kundesupport. Den interne driftsorganisation er at finde i området nederst til højre, mens de understøttende værktøjer til forretningsprocesserne er angivet i det sorte område.



Hvilken ServiceNow licens skal vi vælge?

ServiceNow tilbyder en bred vifte af funktionaliteter og applikationer. Det betyder, at I med en ServiceNow-løsning får effektive værktøjer til både ledelse, serviceteam og servicetagere.

Med en ServiceNow-løsningen kan I løbende udvidede med flere applikationer og funktionalitet, så jeres løsning passer til netop jeres behov. Desuden er der mulighed for at bygge individuelle applikationer i ServiceNow eller anvende 3. parts løsninger. På den måde får I en fleksibel løsning, som er både fremtidssikret og skalerbar.

Den rigtige løsning til jer

Hos Syspeople sikrer vi gennem rådgivning, at du får den licens, der passer til netop dit behov. Vi tilbyder bl.a. at lave et Servicetjek, hvor vi gennemgår din eksisterende løsning og undersøger, hvilke tiltag der skal til for at I når jeres mål.

IT-integrationer til ServiceNow

I de fleste virksomheder vil der være mange fordele forbundet med at få ServiceNow til at tale sammen med andre IT-løsninger. Det betyder, at IT-afdelingens samlede opgavepulje kan styres via ServiceNow. Derved opnås sammenhængende og effektive workflows. Eksempler på it-integrationer til ServiceNow

• overvågnings- og sikkerhedsløsninger
• automatiseringsløsninger
• sms-løsninger
• ERP-løsninger

Skab værdi med integration til ServiceNow

I Syspeople har vi betydelig erfaring med integrationsløsninger til ServiceNow. Hvor det giver mening, kan vi integrere dine løsninger. Som Microsoft Gold Partner er vi erfarne indenfor Microsofts teknologier og integration til ServiceNow.

ServiceNow partner og Microsoft Gold Partner

Deltag i vores  gratis webinarer om ServiceNow


Se udbud af webinarer

Optimer dit udbytte af CMDB i ServiceNow


Det er i ServiceNows Configuration Management Database (CMDB), at alle informationer om dine enheder/assets gemmes.

Giv din organisation værktøjerne til at levere uovertruffen service og sikre optimal drift og effektivitet.

Læs om tilgang og metode til at skabe succes med CMDB.

Læs mere om CMDB

Oversigt over CMDB i ServiceNow
ServiceNow Premier Partner logoo

Kom hurtigt i gang med ServiceNow

Hos Syspeople sikrer vi, at du kommer hurtigt i gang med ServiceNow og får det bedste udbytte af de mange "out of the box" features, der findes. Med den rigtige tilgang kan du opnå stor funktionalitet med relativt enkle midler.

Med best-practice implementeringsværktøjer og indbygget guidet setup sikrer vi dig en sikker og systematisk implementering.

ServiceNow Premier partner

Hos Syspeople er vi ServiceNow Premier Partner. Vi har nogle af de skarpeste kompetencer inden for ServiceNow i Danmark. Søger du en kompetent dansk partner inden for ServiceNow? Så tag fat i os på telefon +45 7034 5657 eller info@syspeople.dk.

Få succes med jeres ServiceNow

Hos Syspeople kan du forvente en partner, der bidrager til at se målene fra alle vinkler med både IT-afdelingens og forretningens mål i sigte.

Syspeople er der først og fremmest for dig og understøtter dig i at nå dine mål. Vi er også en partner, som stiller spørgsmål og udfordrer dig. Derved kommer både du og vi længst i processen, og sammen bringer vi den største værdi til din organisation.

Læs mere om vores måde at arbejde på her:

Om Syspeople 



Er I interesseret i ServiceNow?

Du er altid velkommen til at kontakte os til en uforpligtende snak om jeres muligheder.

Kontakt os i dag