Nyheder i ServiceNow
Release "Istanbul"

Det er mange spændende nyheder at hente i ServiceNows netop frigivede release, som bærer navnet Istanbul. 

Med de nye versioner til både ServiceNow Enterprise og ServiceNow Express, er der mange nyttige ting på tapetet. Vi har plukket de væsentligste ting ud. Læs mere herunder.

Nyheder ServiceNow Enterprise

  • Ny og indbydende kunde-service portal og funktionalitet, der understøtter Business-to-consumer.  
  • ServiceNow Benchmarking. Der er nu mulighed for at sammenligne sig med alle andre ServiceNow-kunder evt. fordelt på industri og størrelse.
  • Detektering af unormale hændelser. Hændelser som indikerer problemer, sikkerhedsrisici eller ustabilitet kan der opsættes alarmer på. Alarmer som betyder, at der ofte kan handles i tide inden nedbrud eller reel trussel opstår.
  • HR Life Cycle event model og mulighed for anvendelse af en HR-administrator med specielle rettigheder og bedre rettighedsbeskyttelses af oplysninger
  • Automatiserede testværktøjer, der gør det nemmere at teste.  
  • CAB Workbench - der understøtter change-processen, som nu kan deles online. Fysiske CAB møder kan derfor erstattes af online møder.
  • Flere 3-parts applikationer

 

Nyheder i ServiceNow Express

  • Mulighed for anvendelse af endnu et miljø til eksempelvis test- eller udvikling. Det er med Istanbul-versionen blevet muligt at anvende et decideret test/udviklingsmiljø. 
  • Det er nu muligt at anvende certified integrations (3-parts applikationer) også til en Express version.
  • Bedre out-of-the box workflows der understøtter ITIL.
  • Bedre webservices til integrationer.

 

Syspeople er klar til at give dig et indblik i hvad versionen indeholder. Er du interesseret i at vide hvad det vil betyde for dig at opdatere så kontakt os via formularen herunder eller på telefon +45 7034 5657

Udfyld formularen, hvis du er interesseret i en uforpligtende dialog.

Jeg svarer gerne på spørgsmål. Også hvis du blot gerne vil vide mere om best practice inden for Service Management, automatisering eller overvågning. Jeg vender hurtigt tilbage.

De bedste hilsner

Mikkel Leth-Nissen
Direktør Syspeople

Læs mere om mig her

 

Kontakt