Gratis LIVE morgenmøde

Vejen til gode kundeoplevelser!

Lyt med, når en af de førende eksperter gæster vores Breakfast Session! 

Positive og differentierede kundeoplevelser er altafgørende konkurrenceparameter. Men hvad er det egentligt vores kunder betragter som en god oplevelse? Hvordan gør vi begreber som kundeorientering og kundeoplevelse konkrete? Hvilke drivkræfter er afgørende for at kunne levere gode kundeoplevelser, og hvad stiller det af krav til eksekveringen for at lykkes med at indfri de kommercielle gevinster?

Den 1. december kl. 9-11 får vi besøg, Mogens Bjerre, Associate Professor ved CBS. Kom med til en spændende morgen, hvor vi stiller skarpt på kundeoplevelser og undersøger noget af den nyeste forskning på området.

På denne Breakfast Session ser vi på:

  • Hvad er forskellen mellem virksomhedernes og kundernes opfattelse af gode oplevelser?
  • Hvilke parametre er vigtigst for at skabe gode kundeoplevelser set fra kunders synpunkt?
  • Hvordan kan en organisation/virksomhed understøtte gode kundeoplevelser?
  • Real-life eksempler og cases
  • Hvordan går vi fra strategi til helt konkrete actions?

Tilmeld dig nu og vær sikret et plads :)

Det er selvfølgelig gratis at deltage!

Vi glæder os til at se dig :)


Tilmeld dig her

Denne Breakfast Session henvender sig specielt til folk som arbejder med ledelse, service, forretningsudvikling, digitalisering og kundeservice. Men alle interesserede er velkomne.
*Vi forbeholder os retten til at afvise deltagere fra konkurrerende virksomheder.
*Ved tilmelding accepterer du at vi og vores partner må kontakte dig efter vores event.   

Mogens Bjerre

Praktisk info

Tid og sted

Onsdag d. 1. december 2021
kl. 09.00-11.00

Livestream via Livestorm
(du får et link tilsendt pr. e-mail)

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du
meget velkommen til at
kontakte Sasja på tlf:
+45 9330 8565 eller skrive
en mail på
marketing@syspeople.dk