Intro til Customer Service Management modulet

Hvordan kommer du tættere på kunderne og skaber højere kundetilfredshed og effektivitet med ServiceNows Customer Service Management?


Vi inviterer til gratis morgenmøde for alle, som er interesserede i at høre mere om Customer Service Management modulet på ServiceNow platformen.

Vi teamer op med ServiceNow og kommer igennem følgende områder på morgenmødet:

  • Hvordan styrker vi kundeoplevelsen?
  • Hvordan kan vi skabe højere kundetilfredshed og samtidig effektivisere arbejdsgangene i kundeservice?
  • Hvordan supplerer CSM et klassisk CRM system og samtidigt mdernisere kundeinteraktionen?
  • Hvad er typiske kunde-cases og brugsscenarier, hvor platformen kan gøre en forskel i din forretning?

Der vil være mulighed for diskussion med både Syspeople og ServiceNow samt et godt netværk til mødet, hvor vi sætter kundeoplevelsen i centrum.

Vi glæder os til at se dig og dine kolleager

Vi har begrænset antal pladser, så tilmeld dig i god tid :)

Vi starter med lækker morgenmad kl. 8.30.


Tilmeld dig her



Hvis du har tilmeldt dig og bliver forhindret i at deltage, beder vi dig melde afbud på: marketing@syspeople.dk seneste d. 26. marts 2020. Hvis du er tilmeldt og ikke dukker op, tillader vi os at kræve et no-show fee på 500 kr.


Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail, anbefaler vi dig at tjekke dit spam-filter.

PRAKTISK INFO

Tid og sted

Torsdag d. 2. april 2020
kl. 8.30-11.00

Europaplads 16
2. sal tv.
8000 Aarhus C

Parkering

Det er muligt at parkere i Dokk1, som ligger 100 meter fra vores kontor.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Sasja på tlf: +45 9330 8565 eller skrive en mail på marketing@syspeople.dk .