Gratis LIVE morgenmøde
God service er ledelsens ansvar!
Lyt med, når en af landets førende eksperter gæster vores Breakfast Session!
Service er et tema som mange oplever og har en mening om. På denne Breakfast Session stiller vi skarpt på ledelsens betydning for virksomhedens og medarbejdernes evne til at levere god service.
Kundernes oplevelser af virksomhedens service - og dens medarbejdere - sker både før, under og efter servicen leveres, og er i øvrigt svær at ændre efterfølgende. Så hvordan kan ledelsen bidrage til at kunderne får en god oplevelse? Det spørgsmål dykker vi ned i, når vi ser på kundeservice fra et ledelsesperspektiv.
Den 15. juni kl. 9-11 inviterer vi til denne Breakfast Session, hvor vi får besøg af Mogens Bjerre, Professor ved CBS og Jesper Dyhr, Country Manager hos ServiceNow, DK.
Kom med til en spændende og inspirerende morgen, når vi stiller skarpt på ledelsens betydning for kundeservice, og dykker ned i noget af den nyeste forskning inden for området.
På denne Breakfast Session får du indblik i:
- Hvorfor ledelsen er så vigtig for god kundesevice
- Gap mellem ledelse og kundeoplevelser.
- Hvordan ledelsen kan bidrage til gode kundeoplevelser.
- Konkrete business cases.
- Hvordan I rent praktisk kan omdanne strategiske visioner til operationelle tiltag.
Det er selvfølgelig gratis at deltage!
Vi glæder os til at se dig :)

Mogens Bjerre, Professor ved CBS
Tilmeld dig her
Denne Breakfast Session henvender sig specielt til folk som arbejder med forretningsudvikling, digitalisering og kundeservice. Men alle interesserede er velkomne.
*Vi forbeholder os retten til at afvise deltagere fra konkurrerende virksomheder.
*Ved tilmelding accepterer du at vi og vores partner må kontakte dig efter vores event.
Praktisk info
Tid og sted
Tirsdag d. 15. juni 2021
kl. 09.00-11.00
Livestream via Livestorm
(du får et link tilsendt pr. e-mail)
Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du
meget velkommen til at
kontakte Sasja på tlf:
+45 9330 8565 eller skrive
en mail på
marketing@syspeople.dk