Gratis LIVE morgenmøde

God (kunde)service er ledelsens ansvar!

Lyt med, når en af landets førende eksperter gæster vores Breakfast Session! 

Service er et tema som mange oplever og har en mening om. På denne Breakfast Session stiller vi skarpt på ledelsens betydning for virksomhedens og medarbejdernes evne til at levere god service.

Kundernes oplevelser af virksomhedens service - og dens medarbejdere - sker både før, under og efter servicen leveres, og er i øvrigt svær at ændre efterfølgende. Så hvordan kan ledelsen bidrage til at kunderne får en god oplevelse? Det spørgsmål dykker vi ned i, når vi ser på service fra et ledelsesperspektiv.  

Den 15. juni kl. 9-11 inviterer vi til denne  Breakfast Session, hvor vi får besøg af Mogens Bjerre, Associate Professor ved CBS. 

Kom med til en spændende og inspirerende morgen, når vi stiller skarpt på service fra et ledelseperspektiv og dykker ned i noget af den nyeste forskning inden for området.
 

På denne Breakfast Session får du indblik i: 

  • Hvorfor ledelsen er så vigtig for god kundesevice
  • Gap mellem ledelse og kundeoplevelser.
  • Hvordan ledelsen kan bidrage til gode kundeoplevelser. 
  • Konkrete business cases.
  • Hvordan I rent praktisk kan omdanne strategiske visioner til operationelle tiltag. 

Det er selvfølgelig gratis at deltage!

Vi glæder os til at se dig :)

Mogens Bjerre, Associate Professor ved CBS


Tilmeld dig her

Denne Breakfast Session henvender sig specielt til folk som arbejder med ledelse, service, forretningsudvikling, digitalisering og kundeservice. Men alle interesserede er velkomne.
*Vi forbeholder os retten til at afvise deltagere fra konkurrerende virksomheder.
*Ved tilmelding accepterer du at vi og vores partner må kontakte dig efter vores event.   

Praktisk info

Tid og sted

Tirsdag d. 15. juni 2021
kl. 09.00-11.00

Livestream via Livestorm
(du får et link tilsendt pr. e-mail)

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du
meget velkommen til at
kontakte Sasja på tlf:
+45 9330 8565 eller skrive
en mail på
marketing@syspeople.dk